نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار ایرنا، این ناوگروه متشكل از ناوشكن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو لجستیكی بوشهر است كه هفتم فروردین ‌ماه امسال به منطقه شمال اقیانوس هند و خلیج عدن اعزام شد و پس از انجام ماموریت‌های خود امروز سه شنبه به وطن بازگشت.

فرمانده نوزدهمین ناوگروه اعزامی ارتش به آبهای آزاد در مراسم استقبال گفت: این ناوگروه پس از طی 9 هزار مایل دریایی و بیش از 86 روز دریانوردی توانست تمام ماموریت‌های خود را با موفقیت انجام دهد.

ناخدا یكم 'ناصر داداشی' اظهار كرد: حفظ و حراست از منافع نظام جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد، به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در آب‌های بین‌المللی، ارائه توان نیروی دریایی راهبردی، تامین امنیت خطوط كشتیرانی ایران از جمله اهداف مهم نوزدهمین ناوگروه اعزامی ارتش به آبهای آزاده بوده كه با موفقیت به انجام رسید.

وی اضافه كرد:مقابله با پدیده شوم دزدی دریایی و ابلاغ پیام صلح ملت ایران به سایر كشورها از دیگر اهداف مهم نوزدهمین ناوگروه اعزامی ارتش به آبهای آزاده بوده كه با موفقیت به انجام رسید.

وی افزود: رهگیری 275 فروند واحد دریایی، برقراری ارتباط با 270 فروند كشتی تجاری، تحت پوشش قرار دادن 21 فروند كشتی تجاری و مانیتورینگ 24 فروند كشتی غیر ایرانی به مناطق ایمن از جمله اقدامات مهم ناوگروه نوزدهم بود.

7198/668/245





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: